4 płaszczyzny komunikowania interpersonalnego

Cel szkolenia

Podstawowym celem szkolenia jest dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności z zakresu skutecznego komunikowania się w sytuacjach zawodowych, w których sprawna komunikacja jest narzędziem tworzenia i podtrzymywania relacji społecznych oraz współpracy między ludźmi. Szkolenie ma za zadanie umożliwić uczestnikom poznanie podstawowych płaszczyzn komunikowania oraz przyczyn powstania pętli komunikacyjnej prowadzącej do nieporozumień i konfliktów

Profil uczestników

Grupa docelowa Szkolenie jest adresowane zarówno do członków zespołów pracowniczych, jak i managerów zarządzających zespołami.

Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia

Każdy uczestnik po ukończeniu szkolenia 4 PŁASZCZYZNY KOMUNIKOWANIA INTERPERSONALNEGO: - przyswoi podstawy współczesnej wiedzy o komunikowaniu - będzie potrafił rozróżnić 4 języki oraz 4 sposoby słuchania, aby unikać pętli komunikacyjnej prowadzącej do konfliktów lub braku porozumienia - zdobędzie umiejętności wglądu i analizy własnych zachowań w komunikacji interpersonalnej

 

Program szkolenia

Sesja Wprowadzająca

  • Logistyka seminarium
  • Poznajemy się
  • Jak będziemy pracować
  • Kontrakt edukacyjny
  • Wprowadzenie do zagadnień sprzedaży
  • Triady sprzedażowe jako metoda argumentacji

Sesje

  • Siedem reguł komunikowania interpersonalnego
  • Płaszczyzny komunikowania interpersonalnego
  • 4 sposoby mówienia - 4 języki komunikowania
  • 4 sposoby słuchania - 4 pary uszu
  • Pętla komunikacyjna
  • Zachowanie zewnętrzne
  • Postawa i wewnętrzne wartości
  • Sposoby odczytywania
  • Kwadrat wartości - koncepcja
  • Kwadrat wartości - budowa

 

Workshop

  • Workshop - dialog kontrolowany
  • aktywne słuchanie
  • słuchanie asocjatywne
  • Workshop – budowanie kwadratu wartości

Sesja zamykająca

  • Podsumowanie
  • Ewaluacja seminarium – wypowiedzi do kamery
  • Losowanie zwrotu
  • Certyfikaty
  • Wspólne zdjęcie

 

Czas trwania szkolenia

18 godzin

Cena szkolenia

2 030,08 PLN
+23% VAT/1 os.

Wysoka jakość szkolenia potwierdzona certyfikatem ISO 9001:2015, ISO 31000:2009 oraz 29990:2010

dr Andrzej Fesnak

Prowadzący szkolenie:

podpis dr Andrzej Fesnak

dr Andrzej Fesnak, EFC®
European Financial Consultant

W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z witryny ta strona stosuje pliki cookies. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.
Kliknij "Zgadzam się", aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.