6 poziomów rozmów handlowych

Informacja ogólna o szkoleniu

Każde szkolenie jest prowadzone zgodnie z regułami Edukacji Ludzi Dorosłych i uwzględnia następujące aspekty:

  • kognitywne, czyli czego mają się uczestnicy dowiedzieć?
  • afektywne, czyli co uczestnicy mają czuć na temat informacji?
  • prakseologiczne, czyli czego uczestnicy mają się nauczyć jak wykonywać działania?
  • kontekstualne, czyli jak mają to uczestnicy zastosować w swoim polu działania?

Rejestracja szkolenia

Szkolenie zostanie zarejestrowane na kamerze video głównie z 2 powodów:

  • Do ćwiczeń z umiejętności potrzebna jest rejestracja zachowania uczestnika, aby mieć nad czym pracować
  • Rejestracja jest dowodem na sposób, styl i poziom prowadzenia warsztatu
  • Elementy szkolenia mogą zostać wykorzystane w marketingu w dobrym rozumieniu kupieckim. Oznacza to pokazywanie ogólnych ujęć lub fragmentów działania bez eksponowania braku umiejętności jakiejkolwiek osoby lub ośmieszania jej
  • Uczestnicy po warsztacie wypowiedzą się do kamery oceniając szkolenie
  • Last but not least – uczestnicy warsztatu będą mieć dowód na to, że w danym dniu byli rzeczywiście na szkoleniu a nie gdzie indziej

 

dr Andrzej Fesnak

Prowadzący szkolenie:

szkolenia

dr Andrzej Fesnak, EFC®
European Financial Consultant

Tematyka

Sesja 1 Wprowadzająca

  • Logistyka seminarium
  • Poznajemy się
  • Jak będziemy pracować
  • Kontrakt edukacyjny
  • Wprowadzenie do zagadnień sprzedaży
  • Triady sprzedażowe jako metoda argumentacji

Sesje

  • Wprowadzenie do zagadnienia
  • Elementy analizy transakcyjnej:
    - rodzic czyli osoba dominująca
    - partner czyli osoba pożądana
    - dziecko czyli osoba uległa
  • 2 warianty poziomu rodzica
  • Gramatyka poziomu partnera
  • 3 warianty poziiomu dziecka
  • Rodzaje transakcji
    - transakcje równoległe (komplementarne)
    - transakcje skrzyżowane
    - transakcje ukryte
  •  Reguły postępowania w poszczególnych transakcjach
  • Typy kodowania wypowiedzi

 

Workshop

  • Rozmowa handlowa dominująca
  • Rozmowa handlowa partnerska
  • Rozmowa handlowa uległa
  • Nagrywanie rozmów handlowych
  • Analiza i omówienie nagranych scen
  • Coaching indywidulany i grupowy

Sesja zamykająca

  • Podsumowanie
  • Ewaluacja seminarium – wypowiedzi do kamery
  • Losowanie zwrotu
  • Certyfikaty
  • Wspólne zdjęcie

Uwaga

  • Czas trwania poszczególnych sesji może ulec małej zmianie ze względu na tempo uczenia się uczestników.
  • Początek i koniec seminarium nie zmienią się.
  • Jeśli nosisz okulary do czytania lub szkła kontaktowe – weź je, bo będzie dużo notowania.
  • Zdjęcia z seminarium oraz wypowiedzi nagrane mogą zostać umieszczone na stronach www.

Logistyka

Godz.

  • 09:30 – 10:00 Rejestracja uczestników, kawa, herbata
  • 10:00 – 10:50 Sesja wprowadzająca
  • 10:50 – 13:20 Sesje merytoryczne
  • 13:20 – 14:00 Lunch
  • 14:00 – 18:00 Sesje merytoryczne
  • 18:00 – 18:30 Zakończenie

Przerwy:

  • 11:35 – 11:50 przerwa
  • 15:30 – 15:45 przerwa

W trakcie seminarium przewidziane są krótkie przerwy na kawę/herbatę.

Przy wprowadzeniu przerwy brane są pod uwagę następujące czynniki:

  • Zmęczenie i potrzeba odświeżenia organizmu
  • Jednostka dydaktyczna (zamknięcie tematu)
  • Logistyka (czas do lunchu)

W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z witryny ta strona stosuje pliki cookies. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.
Kliknij "Zgadzam się", aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.