6 poziomów rozmów handlowych
Informacja ogólna o szkoleniu
Każde szkolenie jest prowadzone zgodnie z regułami Edukacji Ludzi Dorosłych i uwzględnia następujące aspekty:
- kognitywne, czyli czego mają się uczestnicy dowiedzieć?
- afektywne, czyli co uczestnicy mają czuć na temat informacji?
- prakseologiczne, czyli czego uczestnicy mają się nauczyć jak wykonywać działania?
- kontekstualne, czyli jak mają to uczestnicy zastosować w swoim polu działania?
Rejestracja szkolenia
Szkolenie zostanie zarejestrowane na kamerze video głównie z 2 powodów:
- Do ćwiczeń z umiejętności potrzebna jest rejestracja zachowania uczestnika, aby mieć nad czym pracować
- Rejestracja jest dowodem na sposób, styl i poziom prowadzenia warsztatu
- Elementy szkolenia mogą zostać wykorzystane w marketingu w dobrym rozumieniu kupieckim. Oznacza to pokazywanie ogólnych ujęć lub fragmentów działania bez eksponowania braku umiejętności jakiejkolwiek osoby lub ośmieszania jej
- Uczestnicy po warsztacie wypowiedzą się do kamery oceniając szkolenie
- Last but not least – uczestnicy warsztatu będą mieć dowód na to, że w danym dniu byli rzeczywiście na szkoleniu a nie gdzie indziej
Prowadzący szkolenie:
dr Andrzej Fesnak, EFC®
European Financial Consultant
Tematyka
Sesja 1 Wprowadzająca
- Logistyka seminarium
- Poznajemy się
- Jak będziemy pracować
- Kontrakt edukacyjny
- Wprowadzenie do zagadnień sprzedaży
- Triady sprzedażowe jako metoda argumentacji
Sesje
- Wprowadzenie do zagadnienia
- Elementy analizy transakcyjnej:
- rodzic czyli osoba dominująca
- partner czyli osoba pożądana
- dziecko czyli osoba uległa - 2 warianty poziomu rodzica
- Gramatyka poziomu partnera
- 3 warianty poziiomu dziecka
- Rodzaje transakcji
- transakcje równoległe (komplementarne)
- transakcje skrzyżowane
- transakcje ukryte - Reguły postępowania w poszczególnych transakcjach
- Typy kodowania wypowiedzi
Workshop
- Rozmowa handlowa dominująca
- Rozmowa handlowa partnerska
- Rozmowa handlowa uległa
- Nagrywanie rozmów handlowych
- Analiza i omówienie nagranych scen
- Coaching indywidulany i grupowy
Sesja zamykająca
- Podsumowanie
- Ewaluacja seminarium – wypowiedzi do kamery
- Losowanie zwrotu
- Certyfikaty
- Wspólne zdjęcie
Uwaga
- Czas trwania poszczególnych sesji może ulec małej zmianie ze względu na tempo uczenia się uczestników.
- Początek i koniec seminarium nie zmienią się.
- Jeśli nosisz okulary do czytania lub szkła kontaktowe – weź je, bo będzie dużo notowania.
- Zdjęcia z seminarium oraz wypowiedzi nagrane mogą zostać umieszczone na stronach www.
Logistyka
Godz.
- 09:30 – 10:00 Rejestracja uczestników, kawa, herbata
- 10:00 – 10:50 Sesja wprowadzająca
- 10:50 – 13:20 Sesje merytoryczne
- 13:20 – 14:00 Lunch
- 14:00 – 18:00 Sesje merytoryczne
- 18:00 – 18:30 Zakończenie
Przerwy:
- 11:35 – 11:50 przerwa
- 15:30 – 15:45 przerwa
W trakcie seminarium przewidziane są krótkie przerwy na kawę/herbatę.
Przy wprowadzeniu przerwy brane są pod uwagę następujące czynniki:
- Zmęczenie i potrzeba odświeżenia organizmu
- Jednostka dydaktyczna (zamknięcie tematu)
- Logistyka (czas do lunchu)