Jak budować punkt wyboru w rozmowie handlowej
Cel szkolenia
Dzięki szkoleniu uczestnicy nabędą wiedzę niezbędną do prowadzenia partnerskiej rozmowy handlowej opartej o model coachingu potrzeb. Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego zwiększania efektywności prowadzonych rozmów handlowych. Uczestnicy będą znali metody konstruowania punktu wyboru opartego na proponowanej ofercie i usłudze. Rozwiną kompetencje z zakresu stawiania pytań pogłębionych, kontekstowych i retorycznych w rozmowie handlowej. Szkolenie ma na celu pomóc uczestnikom w umiejętnym konstruowaniu punktu wyboru zgodnie z regułami psychologii komunikowania. Uczestnicy będą doskonalić umiejętności poprzez praktyczną naukę konstruowania punktów wyboru. Każdy uczestnik po ukończeniu szkolenia przećwiczy styl i sposób prowadzenia rozmowy handlowej w odniesieniu do cech kluczowych swojej oferty.
Profil uczestników
Szkolenie przeznaczone jest dla:
- pracowników działów sprzedaży, działów handlowych
- pracowników call center, telemarketerów
- doradców klienta, przedstawicieli handlowych, koordynatorów sprzedaży
- osób planujących swoją karierę w sprzedaży
- osób prowadzących rozmowy biznesowe, negocjacyjne
- adwokatów
- doradców do spraw wizerunku politycznego
Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia
Każdy uczestnik po ukończeniu szkolenia JAK BUDOWAĆ PUNKT WYBORU W ROZMOWIE HANDLOWEJ: - będzie konstruował w rozmowie handlowej takie pytania, które postawią ofertę w kategorii handlowej nie do odrzucenia - wypracuje skuteczną taktykę rozmowy handlowej.
Program szkolenia
Sesja 1 wprowadzająca
- Logistyka seminarium
- Poznajemy się
- Jak będziemy pracować
- Kontrakt edukacyjny
- Wprowadzenie do zagadnień sprzedaży
- Triady sprzedażowe jako metoda argumentacji
Sesje 2
- Wprowadzenie do zagadnienia
- Czym jest propozycja w rozmowie handlowej?
- Jaką rolę pełni punkt wyboru w propozycji?
- Cechy generyczne punktu wyboru
- Punkt wyboru a dysonans poznawczy Festingera
- Rodzaje reakcji na dysonans poznawczy
- Negatywny punkt wyboru
- Pozytywny punkt wyboru
- Gramatyka punktu wyboru
- Subiektywne poczucie straty
- Zarządzanie subiektywnym poczuciem straty
Workshop
- Negatywny punkt wyboru
- Pozytywny punkt wyboru
- Gramatyka punktu wyboru
- Zarządzanie subiektywnym poczuciem straty
- Coaching indywidualny i grupowy
Sesja zamykająca
- Podsumowanie
- Ewaluacja seminarium – wypowiedzi do kamery
- Losowanie zwrotu
- Certyfikaty
- Wspólne zdjęcie
Czas trwania szkolenia
9 godzin
Cena szkolenia
1 056,10 PLN
+23% VAT/1 os.
Wysoka jakość szkolenia potwierdzona certyfikatem ISO 9001:2015, ISO 31000:2009 oraz 29990:2010
Prowadzący szkolenie:
dr Andrzej Fesnak, EFC®
European Financial Consultant