Jak budować punkt wyboru w rozmowie handlowej

Cel szkolenia

Dzięki szkoleniu uczestnicy nabędą wiedzę niezbędną do prowadzenia partnerskiej rozmowy handlowej opartej o model coachingu potrzeb. Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego zwiększania efektywności prowadzonych rozmów handlowych. Uczestnicy będą znali metody konstruowania punktu wyboru opartego na proponowanej ofercie i usłudze. Rozwiną kompetencje z zakresu stawiania pytań pogłębionych, kontekstowych i retorycznych w rozmowie handlowej. Szkolenie ma na celu pomóc uczestnikom w umiejętnym konstruowaniu punktu wyboru zgodnie z regułami psychologii komunikowania. Uczestnicy będą doskonalić umiejętności poprzez praktyczną naukę konstruowania punktów wyboru. Każdy uczestnik po ukończeniu szkolenia przećwiczy styl i sposób prowadzenia rozmowy handlowej w odniesieniu do cech kluczowych swojej oferty.

Profil uczestników

Szkolenie przeznaczone jest dla:

  • pracowników działów sprzedaży, działów handlowych
  • pracowników call center, telemarketerów
  • doradców klienta, przedstawicieli handlowych, koordynatorów sprzedaży
  • osób planujących swoją karierę w sprzedaży
  • osób prowadzących rozmowy biznesowe, negocjacyjne
  • adwokatów
  • doradców do spraw wizerunku politycznego

Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia

Każdy uczestnik po ukończeniu szkolenia JAK BUDOWAĆ PUNKT WYBORU W ROZMOWIE HANDLOWEJ: - będzie konstruował w rozmowie handlowej takie pytania, które postawią ofertę w kategorii handlowej nie do odrzucenia - wypracuje skuteczną taktykę rozmowy handlowej.

 

Program szkolenia

Sesja 1 wprowadzająca

  • Logistyka seminarium
  • Poznajemy się
  • Jak będziemy pracować
  • Kontrakt edukacyjny
  • Wprowadzenie do zagadnień sprzedaży
  • Triady sprzedażowe jako metoda argumentacji

Sesje 2

  • Wprowadzenie do zagadnienia
  • Czym jest propozycja w rozmowie handlowej?
  • Jaką rolę pełni punkt wyboru w propozycji?
  • Cechy generyczne punktu wyboru
  • Punkt wyboru a dysonans poznawczy Festingera
  • Rodzaje reakcji na dysonans poznawczy
  • Negatywny punkt wyboru
  • Pozytywny punkt wyboru
  • Gramatyka punktu wyboru
  • Subiektywne poczucie straty
  • Zarządzanie subiektywnym poczuciem straty

 

Workshop

  • Negatywny punkt wyboru
  • Pozytywny punkt wyboru
  • Gramatyka punktu wyboru
  • Zarządzanie subiektywnym poczuciem straty
  • Coaching indywidualny i grupowy


Sesja zamykająca

  • Podsumowanie
  • Ewaluacja seminarium – wypowiedzi do kamery
  • Losowanie zwrotu
  • Certyfikaty
  • Wspólne zdjęcie

Czas trwania szkolenia

9 godzin

Cena szkolenia

1 056,10 PLN
+23% VAT/1 os.

Wysoka jakość szkolenia potwierdzona certyfikatem ISO 9001:2015, ISO 31000:2009 oraz 29990:2010

dr Andrzej Fesnak

Prowadzący szkolenie:

szkolenia

dr Andrzej Fesnak, EFC®
European Financial Consultant

W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z witryny ta strona stosuje pliki cookies. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.
Kliknij "Zgadzam się", aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.