Podstawowe typy rozmów telefonicznych w biznesie
Cel szkolenia
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które w swojej pracy wykorzystują telefon do kontaktu z klientami, a więc przede wszystkim dla tych, którzy poszukują potencjalnych klientów, umawiają spotkania z klientami oraz utrzymują kontakty z już pozyskanymi klientami, Szkolenie ma za zadanie pogłębić umiejętność zastosowania właściwego wariantu rozmowy, adekwatnego do sytuacji, czyli wyboru pomiędzy rozmową selektywną zimną a selektywną ciepłą, a także akwizycyjną zimną a akwizycyjną ciepłą.
Profil uczestników
- Grupa docelowa
- Doradcy Klienta
- Konsultanci finansowo-ubezpieczeniowi
- Pracownicy Biura Obsługi Klienta
- Przedstawiciele handlowi Pracownicy działów Call Center
Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia
Każdy uczestnik po ukończeniu szkolenia PODSTAWOWE TYPY ROZMÓW TELEFONICZNYCH W BIZNESIE - nauczy się umiejętności zastosowania właściwego wariantu rozmowy adekwatnego do sytuacji - będzie potrafił samodzielnie stworzyć 4 schematy rozmowy: rozmowę selektywną zimną, rozmowę selektywną ciepłą, rozmowę akwizycyjną zimną, rozmowę akwizycyjną ciepłą - uporządkuje elementy odbioru rozmowy reklamacyjnej - pozna dynamikę prowadzenie rozmów telefonicznych.
Program szkolenia
Sesja Wprowadzająca
- Logistyka seminarium
- Poznajemy się
- Jak będziemy pracować
- Kontrakt edukacyjny
- Wprowadzenie do zagadnień sprzedaży
- Triady sprzedażowe jako metoda argumentacji
Sesje
- Wprowadzenie do zagadnienia
- Zasady używania telefonu w biznesie
- przygotowanie do rozmowy telefonicznej
- głos
- nastawienie
- pomoce w telefonowaniu
- kultura telefonowania
- Rozmowa biznesowa a rozmowa towarzyska
- Rozmowa selektywna
- Rozmowa akwizycyjna zimna
- Rozmowa akwizycyjna ciepła
- Struktura rozmowy telefonicznej
- Najważniejsze 10 elementów rozmowy telefonicznej akwizycyjnej
- Znaczenie elementów rozmowy
- Zasady konstruowania rozmowy telefonicznej
- Obiekcje w rozmowie telefonicznej
Workshop
- Samogłoski w artykulacji
- Tempo mówienia
- Intonacja
- Modulacja
- Pisanie własnego skrytpu rozmowy
Sesja zamykająca
- Podsumowanie
- Ewaluacja seminarium – wypowiedzi do kamery
- Losowanie zwrotu
- Certyfikaty
- Wspólne zdjęcie
Czas trwania szkolenia
9 godzin
Cena szkolenia
997,56 PLN
+23% VAT/1 os.
Wysoka jakość szkolenia potwierdzona certyfikatem ISO 9001:2015, ISO 31000:2009 oraz 29990:2010
Prowadzący szkolenie:
dr Andrzej Fesnak, EFC®
European Financial Consultant