Podstawowe typy rozmów telefonicznych w biznesie

Cel szkolenia

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które w swojej pracy wykorzystują telefon do kontaktu z klientami, a więc przede wszystkim dla tych, którzy poszukują potencjalnych klientów, umawiają spotkania z klientami oraz utrzymują kontakty z już pozyskanymi klientami, Szkolenie ma za zadanie pogłębić umiejętność zastosowania właściwego wariantu rozmowy, adekwatnego do sytuacji, czyli wyboru pomiędzy rozmową selektywną zimną a selektywną ciepłą, a także akwizycyjną zimną a akwizycyjną ciepłą.

Profil uczestników

  • Grupa docelowa
  • Doradcy Klienta
  • Konsultanci finansowo-ubezpieczeniowi
  • Pracownicy Biura Obsługi Klienta
  • Przedstawiciele handlowi Pracownicy działów Call Center

Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia

Każdy uczestnik po ukończeniu szkolenia PODSTAWOWE TYPY ROZMÓW TELEFONICZNYCH W BIZNESIE - nauczy się umiejętności zastosowania właściwego wariantu rozmowy adekwatnego do sytuacji - będzie potrafił samodzielnie stworzyć 4 schematy rozmowy: rozmowę selektywną zimną, rozmowę selektywną ciepłą, rozmowę akwizycyjną zimną, rozmowę akwizycyjną ciepłą - uporządkuje elementy odbioru rozmowy reklamacyjnej - pozna dynamikę prowadzenie rozmów telefonicznych.

 

Program szkolenia

Sesja Wprowadzająca

  • Logistyka seminarium
  • Poznajemy się
  • Jak będziemy pracować
  • Kontrakt edukacyjny
  • Wprowadzenie do zagadnień sprzedaży
  • Triady sprzedażowe jako metoda argumentacji

Sesje

  • Wprowadzenie do zagadnienia
  • Zasady używania telefonu w biznesie

- przygotowanie do rozmowy telefonicznej
- głos
- nastawienie
- pomoce w telefonowaniu
- kultura telefonowania

  • Rozmowa biznesowa a rozmowa towarzyska
  • Rozmowa selektywna
  • Rozmowa akwizycyjna zimna
  • Rozmowa akwizycyjna ciepła
  • Struktura rozmowy telefonicznej
  • Najważniejsze 10 elementów rozmowy telefonicznej akwizycyjnej
  • Znaczenie elementów rozmowy
  • Zasady konstruowania rozmowy telefonicznej
  • Obiekcje w rozmowie telefonicznej

Workshop

  • Samogłoski w artykulacji
  • Tempo mówienia
  • Intonacja
  • Modulacja
  • Pisanie własnego skrytpu rozmowy

Sesja zamykająca

  • Podsumowanie
  • Ewaluacja seminarium – wypowiedzi do kamery
  • Losowanie zwrotu
  • Certyfikaty
  • Wspólne zdjęcie


Czas trwania szkolenia

9 godzin

Cena szkolenia

997,56 PLN
+23% VAT/1 os. 

Wysoka jakość szkolenia potwierdzona certyfikatem ISO 9001:2015, ISO 31000:2009 oraz 29990:2010

dr Andrzej Fesnak

Prowadzący szkolenie:

szkolenia

dr Andrzej Fesnak, EFC®
European Financial Consultant

W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z witryny ta strona stosuje pliki cookies. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.
Kliknij "Zgadzam się", aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.