Facebook Ads dla biznesu

Cel szkolenia

Podczas szkolenia uczestnicy nabędą wiedzę z zakresu systemu reklamowego serwisu Facebook, przyswoją sprawdzone metody z zakresu reklamy w mediach społecznościowych. Dodatkowo uczestnicy nauczą się jak planować strategię reklamową oraz będą potrafili tworzyć skuteczne kampanie reklamowe. Uczestnicy zdobędą umiejętności z zakresu targetowania i budżetowania kampanii reklamowych, będą umieli planować i nadzorować kampanie reklamowe w serwisie Facebook, poznają bezpłatne narzędzia do promocji własnej firmy, m.in. messenger oraz nowości i trendy w mediach społecznościowych.

Profil uczestników

Działy marketingu, PR, właściciele firm, działy handlowe.

Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia

Głównym celem szkolenia jest przekazanie najnowszej wiedzy dotyczącej systemu reklamowego na Facebooku oraz pokazanie uczestnikom jak dobrać odpowiednią strategię reklamową do swojego biznesu. Wprowadzenie wiedzy pozyskanej na szkoleniu w życie pozwali na efektywniejsze wykorzystanie budżetu reklamowego. Dobra i skuteczna optymalizacja kampanii reklamowej jest ważna z biznesowego punktu widzenia i może się przyczynić do sukcesu przeprowadzonej kampanii reklamowej. Na szkoleniu przedstawione są skuteczne i potwierdzone wieloletnią praktyką metody prowadzenia kampanii na Facebooku. Zastosowanie tej wiedzy pozwoli na skuteczne pozyskiwanie nowych klientów. Przed każdą edycją szkolenia slajdy prezentacyjne są aktualizowane, aby przedstawić najnowsze formaty reklamowe wprowadzone przez Facebooka. Celem szkolenia jest zainspirowanie uczestników do wprowadzenia odpowiednich formatów reklamowych do swoich kampanii.

 

Program szkolenia

Ramowy plan szkolenia

Dzień 1

Część Pierwsza Szkolenia

I. Wprowadzenie do social media: statystyki.

  • Konsument vs Prosument.
  • Social Media naświecie.
  • Social Media w Polsce.

II. PotencjałFacebooka

  • Facebook w Polsce.
  • Edgerank – co namdaje.
  • Inne narzędzia Facebooka: Dark Post, Booty Facebooka, Facebooka Audience Optimizations, Facebook Live, Facebook Graph.

Część Druga Szkolenia

III. Strategia kampanii reklamowej

  • Główne założenia strategii reklamowej.
  • Jak określić cele reklamowe.
  • Określenie grupy docelowej kampanii.
  • Content Marketing – jak wybrać odpowiedni Content dostosowany do celu i grupy odbiorców kampanii.

IV. Facebook jako narzędzie reklamowe

  • Podstawy Facebook Ads – jak założyć konto reklamowe.
  • Dostępne formaty reklamowe – charakterystyka, jak dobrać właściwy format reklamowy do celów kampanii.
  • Narzędzia re-marketingowe (pixel facebooka, pixel konwersji).

Część Trzecia Szkolenia

V. Influencers on Facebook

  • Jak znaleźć potencjalnych odbiorców kampanii reklamowej.
  • Statystykigrup odbiorców.
  • Niestandardowe grupy odbiorców.
  • Jak wykorzystać bazę mailingową, telefoniczną w kampaniach reklamowych.

Część Czwarta Szkolenia

VI. Facebook Ads.1

  • Jak stworzyć kampanię reklamową?
  • Facebook Ads Manager.
  • Facebook Power Editor.
  • Podsumowanie pierwszego dnia szkolenia.
  • Q&A.

Dzień 2

Część Piąta Szkolenia

I. Facebook Ads.2 – Warsztaty

  • Reklamy w dostępnych formatach reklamowych.
  • Przygotowanie grafik – dostosowanych do formatów reklamowych.
  • Reklamy zgodne z regulaminem Facebooka.
  • Kampania reklamowana Instagram.

Część Szósta Szkolenia

II. Facebook Insights – analityka facebooka.

  • Narzędzie Facebook Insights – dla Fan Page’y.
  • Analityka Kampanii Reklamowej.
  • Pixel Facebooka.
  • Q&A
  • Podsumowanie szkolenia

Część Siódma Szkolenia

  • Zakończenie szkolenia:
  • Case Studies.
  • Nowe trendy?
  • Q&A
  • Podsumowanie szkolenia.

Część Ósma Szkolenia

  • Indywidualne konsultacje.

Czas trwania szkolenia

2 dni

Cena szkolenia

1 186,99 PLN
+23% VAT/1 os. 

Wysoka jakość szkolenia potwierdzona certyfikatem ISO 9001:2015, ISO 31000:2009 oraz 29990:2010

W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z witryny ta strona stosuje pliki cookies. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.
Kliknij "Zgadzam się", aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.