LinkedIn dla biznesu

Cel szkolenia

Głównym celem szkolenia jest zdobycie wiedzy z zakresu funkcjonalności serwisu społecznościowego LinkedIn. W czasie szkolenia uczestnicy nabędą praktyczne umiejętności z zarządzania treścią w serwisie LinkedIn oraz umiejętności tworzenia skutecznych kampanii reklamowych w tym serwisie. Celem szkolenia jest uzyskanie praktycznych umiejętności wspomagających przedsiębiorstwa w procesach sprzedaży, budowania relacji biznesowych oraz promowania własnej marki. Głównym celem szkolenia jest przekazanie najnowszej wiedzy dotyczącej systemu reklamowego Linkedin oraz pokazanie uczestnikom jak dobrać odpowiednią strategię reklamową do swojego biznesu. Wprowadzenie wiedzy pozyskanej na szkoleniu w życie pozwoli na efektywniejsze wykorzystanie budżetu reklamowego.

Profil uczestników

Szkolenie przeznaczamy dla managerów i przedsiębiorców, którzy chcą nauczyć się, jak poprawnie nawiązywać relacje biznesowe dzięki portalowi Linkedin.com. Na szkoleniu pokazujemy wszelkie możliwości reklamowe portalu, rozpoczynając od tych bezpłatnych, przechodząc do płatnych rozwiązań i kont premium. Szkolenie polecamy również specjalistom z działów marketingu oraz freelancerom, którzy chcieliby poszerzyć swoją wiedzę na temat Social Media.

Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia

Szkolenie pokazuje, jak w kreatywny sposób nawiązać ciekawe relacje biznesowe z wybranymi przez nas kontrahentami. Na szkoleniu pokażemy, w jaki sposób korzystać z serwisu społecznościowego Linkedin.com, aby efektywnie znajdować oraz dać się znaleźć potencjalnym partnerom biznesowym. Zaprezentujemy również, jak dzięki portalowi Linkedin.com oraz slideshare.com pozyskiwać nowych klientów. Zarówno bezpłatne konto na portalu, jak i dostępne na nim płatne rozwiązania, pozwalają na bardzo szczegółowy research interesujących nas osób oraz odezwanie się do nich z propozycją biznesową. Na szkoleniu pokazujemy, jak w nienachalny, zgodny z etykietą serwisu sposób pozyskiwać wartościowe kontakty.

 

Program szkolenia

Ramowy plan szkolenia

  • LinkedIn.com: Profil firmowy vs profil prywatny – różnice dodatkowe funkcje. Personal Branding - Employer Branding na LinkedIn Showcase Page – jak wykorzystać jego potencjał. Efektywność działań LinkedIn – analityka, monitoring. Skuteczne strategie kontaktu oraz zasady Savoir-vivre na LinkedIn.
  • LinkedIn cz.2 Statystyka działań – określenie celów komunikacji. Grupy dyskusyjne – jak zakładać i jak wyszukiwać? LinkedIn Pulse, Linked Influencers – dodatkowe możliwości.
  • System reklamowy LinkedIn: Formaty reklamowe (social ads, sponsored updates, InMail). Analityka kampanii reklamowej. Konto Premium – rozwiązania płatne LinkedIn – Inmail.
  • LinkedIn & Slideshare – para idealna: Profil firmowy – podstawy. Strategia komunikacji – jak budować relacje.
  • Case Studies – podsumowanie.

Czas trwania szkolenia

1 dzień

Cena szkolenia

974,80 PLN
+23% VAT/1 os. 

Wysoka jakość szkolenia potwierdzona certyfikatem ISO 9001:2015, ISO 31000:2009 oraz 29990:2010

 

social media

 

W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z witryny ta strona stosuje pliki cookies. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.
Kliknij "Zgadzam się", aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.