Podstawowe typy rozmów telefonicznych w biznesie  

 

Logistyka:

Godz.

09:30 – 10:00    Rejestracja uczestników, kawa, herbata

10:00 – 10:50    Sesja wprowadzająca

10:50 – 13:20     Sesje merytoryczne          

13:20 – 14:00    Lunch

14:00 – 18:00    Sesje merytoryczne

18:00 – 18:30    Zakończenie

 

Przerwy:

11:35 – 11:50     przerwa

15:30 – 15:45    przerwa

 

W trakcie seminarium przewidziane są krótkie przerwy na kawę/herbatę.

Przy wprowadzeniu przerwy brane są pod uwagę następujące czynniki:

  • Zmęczenie i potrzeba odświeżenia organizmu
  • Jednostka dydaktyczna (zamknięcie tematu)
  • Logistyka (czas do lunchu)

 

Informacja ogólna o szkoleniu:

Każde szkolenie jest prowadzone zgodnie z regułami Edukacji Ludzi Dorosłych i uwzględnia następujące aspekty:

  • kognitywne, czyli czego mają się uczestnicy dowiedzieć?
  • afektywne, czyli co uczestnicy mają czuć na temat informacji?
  • prakseologiczne, czyli czego uczestnicy mają się nauczyć jak wykonywać działania?
  • kontekstualne, czyli jak mają to uczestnicy zastosować w swoim polu działania?

Rejestracja szkolenia

Szkolenie zostanie zarejestrowane na kamerze video głównie z 2 powodów:

  • Do ćwiczeń z umiejętności potrzebna jest rejestracja zachowania uczestnika, aby mieć nad czym pracować
  • Rejestracja jest dowodem na sposób, styl i poziom prowadzenia warsztatu
  • Elementy szkolenia mogą zostać wykorzystane w marketingu w dobrym rozumieniu kupieckim. Oznacza to pokazywanie ogólnych ujęć lub fragmentów działania bez eksponowania braku umiejętności jakiejkolwiek osoby lub ośmieszania jej
  • Uczestnicy po warsztacie wypowiedzą się do kamery oceniając szkolenie
  • Last but not least – uczestnicy warsztatu będą mieć dowód na to, że w danym dniu byli rzeczywiście na szkoleniu a nie gdzie indziej

Tematyka

Sesja  Wprowadzająca

  • Logistyka seminarium
  • Poznajemy się
  • Jak będziemy pracować
  • Kontrakt edukacyjny
  • Wprowadzenie do zagadnień sprzedaży
  • Triady sprzedażowe jako metoda argumentacji

Workshop

  • Samogłoski w artykulacji
  • Tempo mówienia
  • Intonacja
  • Modulacja
  • Pisanie własnego skrytpu rozmowy

Sesja zamykająca

  • Podsumowanie
  • Ewaluacja seminarium – wypowiedzi do kamery
  • Losowanie zwrotu
  • Certyfikaty
  • Wspólne zdjęcie

 

 

Sesje:

  • Wprowadzenie do zagadnienia
  • Zasady używania telefonu w biznesie
    • przygotowanie do rozmowy telefonicznej
    • głos
    • nastawienie
    • pomoce w telefonowaniu
    • kultura telefonowania
  • Rozmowa biznesowa a rozmowa towarzyska
  • Rozmowa selektywna
  • Rozmowa akwizycyjna zimna
  • Rozmowa akwizycyjna ciepła
  • Struktura rozmowy telefonicznej
  • Najważniejsze 10 elementów rozmowy telefonicznej akwizycyjnej
  • Znaczenie elementów rozmowy
  • Zasady konstruowania rozmowy telefonicznej
  • Obiekcje w rozmowie telefonicznej

 

Cena

Cena za 1 osobę: 997,56 PLN netto + 23%VAT/ 1.227,00 PLN brutto

Uwaga

  • Czas trwania poszczególnych sesji może ulec małej zmianie ze względu na tempo uczenia się uczestników.
  • Początek i koniec seminarium nie zmienią się.
  • Jeśli nosisz okulary do czytania lub szkła kontaktowe – weź je, bo będzie dużo notowania.
  • Zdjęcia z seminarium oraz wypowiedzi nagrane mogą zostać umieszczone na stronach www.

dr Andrzej Fesnak

Prowadzący szkolenie:

szkolenia

dr Andrzej Fesnak, EFC®
European Financial Consultant

6 poziomów rozmów handlowych

 

Logistyka:

 

Godz.

09:30 – 10:00    Rejestracja uczestników, kawa, herbata

10:00 – 10:50    Sesja wprowadzająca

10:50 – 13:20     Sesje merytoryczne          

13:20 – 14:00    Lunch

14:00 – 18:00    Sesje merytoryczne

18:00 – 18:30    Zakończenie

 

Przerwy:

11:35 – 11:50     przerwa

15:30 – 15:45    przerwa

 

W trakcie seminarium przewidziane są krótkie przerwy na kawę/herbatę.

Przy wprowadzeniu przerwy brane są pod uwagę następujące czynniki:

  • Zmęczenie i potrzeba odświeżenia organizmu
  • Jednostka dydaktyczna (zamknięcie tematu)
  • Logistyka (czas do lunchu)

 

Informacja ogólna o szkoleniu:

Każde szkolenie jest prowadzone zgodnie z regułami Edukacji Ludzi Dorosłych i uwzględnia następujące aspekty:

  • kognitywne, czyli czego mają się uczestnicy dowiedzieć?
  • afektywne, czyli co uczestnicy mają czuć na temat informacji?
  • prakseologiczne, czyli czego uczestnicy mają się nauczyć jak wykonywać działania?
  • kontekstualne, czyli jak mają to uczestnicy zastosować w swoim polu działania?

 

Rejestracja szkolenia: 

Szkolenie zostanie zarejestrowane na kamerze video głównie z 2 powodów:

  • Do ćwiczeń z umiejętności potrzebna jest rejestracja zachowania uczestnika, aby mieć nad czym pracować
  • Rejestracja jest dowodem na sposób, styl i poziom prowadzenia warsztatu
  • Elementy szkolenia mogą zostać wykorzystane w marketingu w dobrym rozumieniu kupieckim. Oznacza to pokazywanie ogólnych ujęć lub fragmentów działania bez eksponowania braku umiejętności jakiejkolwiek osoby lub ośmieszania jej
  • Uczestnicy po warsztacie wypowiedzą się do kamery oceniając szkolenie
  • Last but not least – uczestnicy warsztatu będą mieć dowód na to, że w danym dniu byli rzeczywiście na szkoleniu a nie gdzie indziej

 

Tematyka

 

Sesja 1 Wprowadzająca

  • Logistyka seminarium
  • Poznajemy się
  • Jak będziemy pracować
  • Kontrakt edukacyjny
  • Wprowadzenie do zagadnień sprzedaży
  • Triady sprzedażowe jako metoda argumentacji

Workshop

  • Rozmowa handlowa dominująca
  • Rozmowa handlowa partnerska
  • Rozmowa handlowa uległa
  • Nagrywanie rozmów handlowych
  • Analiza i omówienie nagranych scen
  • Coaching indywidulany i grupowy

Sesja zamykająca

  • Podsumowanie
  • Ewaluacja seminarium – wypowiedzi do kamery
  • Losowanie zwrotu
  • Certyfikaty
  • Wspólne zdjęci

Sesje:

  • Wprowadzenie do zagadnienia
  • Elementy analizy transakcyjnej:
  • rodzic czyli osoba dominująca
  • partner czyli osoba pożądana
  • dziecko czyli osoba uległa
  • 2 warianty poziomu rodzica
  • Gramatyka poziomu partnera
  • 3 warianty poziiomu dziecka
  • Rodzaje transakcji
  • transakcje równoległe (komplementarne)
  • transakcje skrzyżowane
  • transakcje ukryte
  • Reguły postępowania w poszczególnych transakcjach
  • Typy kodowania wypowiedzi

 

Cena

Cena za 1 osobę: 920,33 PLN netto + 23%VAT/1.132,01 PLN brutto

Uwaga

  • Czas trwania poszczególnych sesji może ulec małej zmianie ze względu na tempo uczenia się uczestników.
  • Początek i koniec seminarium nie zmienią się.
  • Jeśli nosisz okulary do czytania lub szkła kontaktowe – weź je, bo będzie dużo notowania.
  • Zdjęcia z seminarium oraz wypowiedzi nagrane mogą zostać umieszczone na stronach www.

 

szkolenia fortis

Prowadzący szkolenie:

szkolenia

dr Andrzej Fesnak, EFC®
European Financial Consultant

Jak budować punkt wyboru w rozmowie handlowej?  

 

Logistyka:

Godz.

09:30 – 10:00    Rejestracja uczestników, kawa, herbata

10:00 – 10:50    Sesja wprowadzająca

10:50 – 13:20     Sesje merytoryczne          

13:20 – 14:00    Lunch

14:00 – 18:00    Sesje merytoryczne

18:00 – 18:30    Zakończenie

 

Przerwy:

11:35 – 11:50     przerwa

15:30 – 15:45    przerwa

 

W trakcie seminarium przewidziane są krótkie przerwy na kawę/herbatę.

Przy wprowadzeniu przerwy brane są pod uwagę następujące czynniki:

  • Zmęczenie i potrzeba odświeżenia organizmu
  • Jednostka dydaktyczna (zamknięcie tematu)
  • Logistyka (czas do lunchu)

 

Informacja ogólna o  szkoleniu:

Każde szkolenie jest prowadzone zgodnie z regułami Edukacji Ludzi Dorosłych i uwzględnia następujące aspekty:

  • kognitywne, czyli czego mają się uczestnicy dowiedzieć?
  • afektywne, czyli co uczestnicy mają czuć na temat informacji?
  • prakseologiczne, czyli czego uczestnicy mają się nauczyć jak wykonywać działania?
  • kontekstualne, czyli jak mają to uczestnicy zastosować w swoim polu działania?

 

Rejestracja szkolenia

 Szkolenie zostanie zarejestrowane na kamerze video głównie z 2 powodów:

  • Do ćwiczeń z umiejętności potrzebna jest rejestracja zachowania uczestnika, aby mieć nad czym pracować
  • Rejestracja jest dowodem na sposób, styl i poziom prowadzenia warsztatu
  • Elementy szkolenia mogą zostać wykorzystane w marketingu w dobrym rozumieniu kupieckim. Oznacza to pokazywanie ogólnych ujęć lub fragmentów działania bez eksponowania braku umiejętności jakiejkolwiek osoby lub ośmieszania jej
  • Uczestnicy po warsztacie wypowiedzą się do kamery oceniając szkolenie
  • Last but not least – uczestnicy warsztatu będą mieć dowód na to, że w danym dniu byli rzeczywiście na szkoleniu a nie gdzie indziej

 

Tematyka 

 

Sesja 1 Wprowadzająca

  • Logistyka seminarium
  • Poznajemy się
  • Jak będziemy pracować
  • Kontrakt edukacyjny
  • Wprowadzenie do zagadnień sprzedaży
  • Triady sprzedażowe jako metoda argumentacji

 

Workshop

  • Negatywny punkt wyboru
  • Pozytywny punkt wyboru
  • Gramatyka punktu wyboru
  • Zarządzanie subiektywnym poczuciem straty
  • Coaching indywidulany i grupowy

Sesja zamykająca

  • Podsumowanie
  • Ewaluacja seminarium – wypowiedzi do kamery
  • Losowanie zwrotu
  • Certyfikaty
  • Wspólne zdjęcie

Cena

Cena za 1 osobę: 934,15 PLN netto + 23%VAT/1.149,00 PLN brutto

Uwaga

  • Czas trwania poszczególnych sesji może ulec małej zmianie ze względu na tempo uczenia się uczestników.
  • Początek i koniec seminarium nie zmienią się.
  • Jeśli nosisz okulary do czytania lub szkła kontaktowe – weź je, bo będzie dużo notowania.
  • Zdjęcia z seminarium oraz wypowiedzi nagrane mogą zostać umieszczone na stronach www.

 

dr Andrzej Fesnak

Prowadzący szkolenie:

szkolenia

dr Andrzej Fesnak, EFC®
European Financial Consultant

Treść

Retoryczna sztuka zadawania pytań czyli jak dzięki różnym rodzajom pytań wywierać wpływ w biznesie i relacjach…

 

 

Logistyka:

Schemat czasowy seminarium

Godz.

09:30 – 10:00    Rejestracja uczestników, kawa, herbata

10:00 – 10:50    Sesja wprowadzająca

10:50 – 13:20     Sesje merytoryczne

13:20 – 14:00    Lunch

14:00 – 18:00    Sesje merytoryczne

18:00 – 18:30    Zakończenie

 

Przerwy:

11:35 – 11:50     przerwa

15:30 – 15:45    przerwa

 

W trakcie seminarium przewidziane są krótkie przerwy na kawę/herbatę.

Przy wprowadzeniu przerwy brane są pod uwagę następujące czynniki:

  • Zmęczenie i potrzeba odświeżenia organizmu
  • Jednostka dydaktyczna (zamknięcie tematu)
  • Logistyka (czas do lunchu)

 

Informacja ogólna o  szkoleniu:

Każde szkolenie jest prowadzone z godnie z regułami Edukacji Ludzi Dorosłych i uwzględnia następujące aspekty:

  • kognitywne, czyli czego mają się uczestnicy dowiedzieć?
  • afektywne, czyli co uczestnicy mają czuć na temat informacji?
  • prakseologiczne, czyli czego uczestnicy mają się nauczyć jak wykonywać działania?
  • kontekstualne, czyli jak mają to uczestnicy zastosować w swoim polu działania?

Rejestracja szkolenia

Szkolenie zostanie zarejestrowane na kamerze video głównie z 2 powodów:

  • Do ćwiczeń z umiejętności potrzebna jest rejestracja zachowania uczestnika, aby mieć nad czym pracować
  • Rejestracja jest dowodem na sposób, styl i poziom prowadzenia warsztatu
  • Elementy szkolenia mogą zostać wykorzystane w marketingu w dobrym rozumieniu kupieckim. Oznacza to pokazywanie ogólnych ujęć lub fragmentów działania bez eksponowania braku umiejętności jakiejkolwiek osoby lub ośmieszania jej
  • Uczestnicy po warsztacie wypowiedzą się do kamery oceniając szkolenie
  • Last but not least – uczestnicy warsztatu będą mieć dowód na to, że w danym dniu byli rzeczywiście na szkoleniu a nie gdzie indziej

Program seminarium:

Retoryczna sztuka zadawania pytań

Tematyka:

  • Jak tworzymy pytania otwarte
  • Jak tworzymy pytania zamknięte
  • Jak tworzymy pytania zamknie z ukrytym pytajnikiem?
  • Schemat logiczny 10 rodzajów pytań
  • Pytania informacyjne
  • Pytania informacyjne pogłębione
  • Pytania podchwytliwe
  • Pytania motywujące
  • Pytania alternatywne
  • Pytania sugestywne z kontekstem pozytywnym
  • Pytania sugestywne z kontekstem negatywnym
  • Pytanie kontrolne lub potwierdzające
  • Pytania prowokujące
  • Pytania „TAK”
  • Pytania retoryczne
  • Pytania retoryczne otwarte
  • Pytania retoryczne zamknięte
  • Pytanie „na pytanie”
  • 10 rodzajów pytań na ten sam temat

 

Seminarium II/EISS/SZ10RP

Sztuka zadawania 10 rodzajów pytań w życiu codziennym i biznesie

 

Tematyka sesji:

Sesja 1 Wprowadzająca

  • Logistyka seminarium
  • Poznajemy się
  • Jak będziemy pracować
  • Kontrakt edukacyjny
  • Wprowadzenie do tematyki od strony gramatycznej i retorycznej
  • Pytania zamknięte i otwarte, budowa
  • Pytania informacyjne wprowadzenie

Sesja 2: Pytania informacyjne i podchwytliwe

  • Zasady budowy
  • Przykłady
  • Workshop z konstruowania pytań
  • Pytania informacyjne i podchwytliwe we własnym biznesie

Sesja 3: Pytania motywujące

  • Zasady budowy
  • Przykłady
  • Workshop z konstruowania pytań
  • Pytania motywujące we własnym biznesie

 

 

Sesja 4: Pytania alternatywne

  • Zasady budowy
  • Przykłady
  • Workshop z konstruowania pytań
  • Pytania alternatywne we własnym biznesie

Sesja 5: Pytania sugestywne

  • Zasady budowy
  • Przykłady
  • Workshop z konstruowania pytań
  • Pytania sugestywne we własnym biznesie

Sesja 6: Pytania kontrolne lub potwierdzające

  • Zasady budowy
  • Przykłady
  • Workshop z konstruowania pytań
  • Pytanie kontrolne lub potwierdzające we własnym biznesie

 

 

Sesja 7: Pytania prowokujące

  • Zasady budowy
  • Przykłady
  • Workshop z konstruowania pytań
  • Pytania prowokujące we własnym biznesie

Sesja 8: Pytania na „Tak”

  • Zasady budowy
  • Przykłady
  • Workshop z konstruowania pytań
  • Pytania na „Tak” we własnym biznesie

Sesja 9: Pytania retoryczne

  • Zasady budowy
  • Przykłady
  • Pytania retoryczne zamknięte i otwarte
  • Pytania bez odpowiedzi
  • Pytania z odpowiedzią
  • Workshop z konstruowania pytań
  • Pytania retoryczne we własnym biznesie

 

 

Sesja zamykająca

  • Technika „pytanie na pytanie”
  • Ewaluacja seminarium – wypowiedzi do kamery
  • Podsumowanie
  • Losowanie zwrotu
  • Certyfikaty
  • Wspólne zdjęcie

 

Cena

Cena za 1 osobę: 2.031,71 PLN netto + 23%VAT/ 2.499,00 PLN brutto

Uwaga

  • Czas trwania poszczególnych sesji może ulec małej zmianie ze względu na tempo uczenia się uczestników.
  • Początek i koniec seminarium nie zmienią się.
  • Jeśli nosisz okulary do czytania lub szkła kontaktowe – weź je, bo będzie dużo notowania.
  • Zdjęcia z seminarium oraz wypowiedzi nagrane mogą zostać umieszczone na stronach www.

szkolenia fortis

Prowadzący szkolenie:

szkolenia

dr Andrzej Fesnak, EFC®
European Financial Consultant

Jak wykorzystać 3 języki perswazji w argumentacji?

 

Plan Seminarium

 

Logistyka: 

Schemat czasowy seminarium

09:30 - 10:00 Rejestracja uczestników

10:00 - 10:45 Sesja wprowadzająca

  • Kontakt

  • Cel, metodologia kursu

10:45 - 13:15 Sesje metoryczne

13:15 - 14:00 Lunch

14:00 - 18:00 Sesje metoryczne

18:00 - 18:30 Sesja końcowa

  • Podsumowanie
  • Decyzje
  • Losowanie
  • Ewaluacja przed kamerą
  • Certyfikaty
  • Wspólne zdjęcie
  • Zakończenie dnia

 

W trakcie seminarium przewidziane są krótkie przerwy na kawę/herbatę.

Przy wprowadzeniu przerwy brane są pod uwagę następujące czynniki:

  • Zmęczenie i potrzeba odświeżenia organizmu
  • Jednostka dydaktyczna (zamknięcie tematu)
  • Logistyka (czas do lunchu)

 

Informacja ogólna o szkoleniu:

Każde szkolenie jest prowadzone zgodnie z regułami Edukacji Ludzi Dorosłych i uwzględnia następujące aspekty:

  • kognitywne, czyli czego mają się uczestnicy dowiedzieć?
  • afektywne, czyli co uczestnicy mają czuć na temat informacji?
  • prakseologiczne, czyli czego uczestnicy mają się nauczyć jak wykonywać działania?
  • kontekstualne, czyli jak mają to uczestnicy zastosować w swoim polu działania?

 

Rejestracja szkolenia

Szkolenie zostanie zarejestrowane na kamerze video głównie z 2 powodów:

  • Do ćwiczeń z umiejętności potrzebna jest rejestracja zachowania uczestnika, aby mieć nad czym pracować
  • Rejestracja jest dowodem na sposób, styl i poziom prowadzenia warsztatu
  • Elementy szkolenia mogą zostać wykorzystane w marketingu w dobrym rozumieniu kupieckim. Oznacza to pokazywanie ogólnych ujęć lub fragmentów działania bez eksponowania braku umiejętności jakiejkolwiek osoby lub ośmieszania jej
  • Uczestnicy po warsztacie wypowiedzą się do kamery oceniając szkolenie
  • Last but not least – uczestnicy warsztatu będą mieć dowód na to, że w danym dniu byli rzeczywiście na szkoleniu a nie gdzie indziej

 

Tematyka sesji

 

Sesja 1 Wprowadzająca

  • Logistyka seminarium
  • Poznajemy się
  • Jak będziemy pracować
  • Kontrakt edukacyjny
  • Wprowadzenie do tematyki NLP
  • VAKOG

Sesja 2: Język wizualny

  • Przykłady funkcjonowania
  • Rzeczowniki
  • Przymiotniki
  • Czasowniki

Sesja 3: Język audytywny

  • Przykłady funkcjonowania
  • Rzeczowniki
  • Przymiotniki
  • Czasowniki

 

 

Sesja 4: Język kinestetyczny

  • Przykłady funkcjonowania
  • Rzeczowniki
  • Przymiotniki
  • Czasowniki

Sesja 5: Budowanie zdań

  • Zdania wizualne
  • Zdania audytywne
  • Zdania kinestetyczne
  • Zdania wizualne
  • Zdania audytywne
  • Zdania kinestetyczne

Sesja 6 Budowa zdań do rozmów handlowych

  • Zdania wizualne
  • Zdania audytywne
  • Zdania kinestetyczne

 

 

Sesja 7: Kombinacje zdań w perswazji

  • Zasady zestawienia zdań
  • Przykłady

Sesja 8: Workshop

  • Zasady zestawienia zdań
  • Ćwiczenie perswazji i argumentacji

Sesja 9: Workshop

  • Zasady zestawienia zdań
  • Ćwiczenie perswazji i argumentacji

 

 

Sesja zamykająca

  • Technika „pytanie na pytanie”
  • Ewaluacja seminarium – wypowiedzi do kamery
  • Podsumowanie
  • Losowanie zwrotu
  • Certyfikaty
  • Wspólne zdjęcie

Cena

Cena za 1 osobę: 1.375,61 PLN netto + 23%VAT/1.692,00 PLN brutto

Uwaga 

  • Czas trwania poszczególnych sesji może ulec małej zmianie ze względu na tempo uczenia się uczestników.
  • Początek i koniec seminarium nie zmienią się.
  • Jeśli nosisz okulary do czytania lub szkła kontaktowe – weź je, bo będzie dużo notowania.
  • Zdjęcia z seminarium oraz wypowiedzi nagrane mogą zostać umieszczone na stronach www

szkolenia fortis

Prowadzący szkolenie:

szkolenia

dr Andrzej Fesnak, EFC®
European Financial Consultant

DLA DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM I WCZESNOSZKOLNYM KLASY 1-3

 

 

Profil uczestników:

  • Absolwenci Pedagogiki Przedszkolnej i Wczesnoszkolnej 
  • Absolwenci Filologii Angielskiej
  • Nauczyciele, którzy chcą prowadzić zajęcia j. angielskiego z dziećmi w wieku przedszkolnym
  • Opiekunki dziecięce

 

Cele szkolenia:

Szkolenie przygotowuje do pracy jako:

  • nauczyciel/nauczycielka j. angielskiego
  • opiekun/opiekunka dzieci przedszkolnych

Kursanci podczas szkolenia zdobywają kwalifikacje z zakresu opieki i nauki j. angielskiego autorską metodą PROTI dzieci w wieku przedszkolnym.

 

Korzyści dla uczestników:

Uczestnik po ukończonym szkoleniu nabędzie umiejętności z zakresu nauczania języka angielskiego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.

Dzięki autorskiej metodzie PROTI opiekun/opiekunka jest przygotowany do pracy w przedszkolach prowadzących naukę j. angielskiego.

Szkolenia organizowane jest dla opiekunów/ opiekunek przedszkolnych, ale adresatami mogą być również osoby, które chciałyby usystematyzować wiedzę i planują podjąć zatrudnienie w tym zawodzie lub opiekować się dziećmi w wieku przedszkolnym.


Temat szkolenia: „Metoda Proti – z technikami zapamiętywania, innowacja w nauce języka angielskiego dzieci w wieku 3-8 lat”

Forma szkolenia: Prezentacja (Power Point), praktyczne warsztaty

Prowadzący szkolenie: mgr Lidia Wrona, współautorka programu „Metody i pomoce dydaktyczne z serii PROTI”

                                                                                               

Tematyka:

  • budzenie kreatywności uczestników - ćwiczenia
  • omówienie Metody Proti - wprowadzenie  
  • krótka prezencja pomocy dydaktycznych z serii PROTI, możliwości ich wykorzystania podczas zajęć: Proti Mini/Proti 1/Proti 2 

 

  • Czas trwania szkolenia:  8 godzin
  • Cena szkolenia: 899,00 PLN netto + 23%VAT/1.105,77 PLN brutto
  • Cena obejmuje wynagrodzenie trenera, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia kursu, catering.

 

Wysoka jakość szkoleń potwierdzona certyfikatem ISO 9001:2008 oraz ISO 31000:2009

Jak tworzyć triady sprzedażowe w rozmowie handlowej?

 

Logistyka:

Godz.

09:30 – 10:00    Rejestracja uczestników, kawa, herbata

10:00 – 10:50    Sesja wprowadzająca

10:50 – 13:20     Sesje merytoryczne          

13:20 – 14:00    Lunch

14:00 – 18:00    Sesje merytoryczne

18:00 – 18:30    Zakończenie

 

Przerwy:

11:35 – 11:50     przerwa

15:30 – 15:45    przerwa

 

W trakcie seminarium przewidziane są krótkie przerwy na kawę/herbatę.

Przy wprowadzeniu przerwy brane są pod uwagę następujące czynniki:

  • Zmęczenie i potrzeba odświeżenia organizmu
  • Jednostka dydaktyczna (zamknięcie tematu)
  • Logistyka (czas do lunchu)

 

Informacja ogólna o szkoleniu:

Każde szkolenie jest prowadzone zgodnie z regułami Edukacji Ludzi Dorosłych i uwzględnia następujące aspekty:

  • kognitywne, czyli czego mają się uczestnicy dowiedzieć?
  • afektywne, czyli co uczestnicy mają czuć na temat informacji?
  • prakseologiczne, czyli czego uczestnicy mają się nauczyć jak wykonywać działania?
  • kontekstualne, czyli jak mają to uczestnicy zastosować w swoim polu działania?


Rejestracja szkolenia

Szkolenie zostanie zarejestrowane na kamerze video głównie z 2 powodów:

  • Do ćwiczeń z umiejętności potrzebna jest rejestracja zachowania uczestnika, aby mieć nad czym pracować
  • Rejestracja jest dowodem na sposób, styl i poziom prowadzenia warsztatu
  • Elementy szkolenia mogą zostać wykorzystane w marketingu w dobrym rozumieniu kupieckim. Oznacza to pokazywanie ogólnych ujęć lub fragmentów działania bez eksponowania braku umiejętności jakiejkolwiek osoby lub ośmieszania jej
  • Uczestnicy po warsztacie wypowiedzą się do kamery oceniając szkolenie
  • Last but not least – uczestnicy warsztatu będą mieć dowód na to, że w danym dniu byli rzeczywiście na szkoleniu a nie gdzie indziej


Tematyka

 

Sesja 1 Wprowadzająca

  • Logistyka seminarium
  • Poznajemy się
  • Jak będziemy pracować
  • Kontrakt edukacyjny
  • Wprowadzenie do zagadnień sprzedaży
  • Triady sprzedażowe jako metoda argumentacji

Workshop

  • Cecha Zaleta Korzyść intuicyjne rozumienie
  • Nagrywanie CZK
  • Analiza i omówienie scen
  • Praca z kamerą: CZK w rozmowie handlowej - nagrywanie rozmów
  • Analiza nagranych scen
  • Coaching indywidulany i grupowy

Sesja zamykająca

  • Podsumowanie
  • Ewaluacja seminarium – wypowiedzi do kamery
  • Losowanie zwrotu
  • Certyfikaty
  • Wspólne zdjęcie

 

 

Sesje:

  • Wprowadzenie do zagadnienia
  • Przykład neutralny Cecha Zaleta Korzyść
  • Gromadzenie cech
  • Znajdowanie zalet
  • Wyprowadzanie korzyści
  • Sprawdzanie poprawności logicznej
  • Triada CZK we własnym biznesie

 

Cena

Cena za 1 osobę: 1.363,41 PLN netto + 23%VAT/1.677,00 PLN brutto

Uwaga 

  • Czas trwania poszczególnych sesji może ulec małej zmianie ze względu na tempo uczenia się uczestników.
  • Początek i koniec seminarium nie zmienią się.
  • Jeśli nosisz okulary do czytania lub szkła kontaktowe – weź je, bo będzie dużo notowania.
  • Zdjęcia z seminarium oraz wypowiedzi nagrane mogą zostać umieszczone na stronach www.

szkolenia fortis

Prowadzący szkolenie:

szkolenia

dr Andrzej Fesnak, EFC®
European Financial Consultant

 

Profil uczestników:

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które planują podjąć pracę w kawiarni, restauracji, hotelu lub planują otworzyć własny lokal gastronomiczny oraz wszystkich tych, którzy chcą wyjechać do jednego z krajów Unii Europejskiej w celu podjęcia pracy baristy. Istnieje bowiem możliwość prowadzenia kursu w języku angielskim lub niemieckim.

 

Cele szkolenia:

  • poznanie profesjonalnych zasad parzenia kawy, historii kawy, plantacji, rodzajów kawy, zasad działania ekspresów do kawy, narzędzi pomocnych w pracy baristy,
  • zdobycie umiejętności przygotowania wszelkich napojów kawowych,
  • rozwijanie umiejętności zdobienia napojów kawowych.


Korzyści dla uczestników:

Po ukończeniu szkolenia profesjonalnego baristy uczestnicy mogą podjąć pracę na stanowisku baristy zarówno w małych, jak i w dużych przedsiębiorstwach gastronomicznych.

Kurs w naszej firmie pomoże awansować w obecnej pracy, bądź znaleźć nową, świetnie płatną, rozwijającą pracę w wielu lokalach gastronomicznych, hotelach i kawiarniach nie tylko w Polsce, ale i w całej Unii Europejskiej.

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy nabędą umiejętności:

  • wykorzystywania w pracy nowych trendów sztuki baristycznej,
  • wykorzystywania praktycznych wskazówkek dotyczących receptur kawy,
  • przygotowywania różnych rodzajów kawy, z uwzględnieniem sposobów jej parzenia i ekspozycji, 
  • zdobienia napojów kawowych - latte art.

 

Program Kursu

Część teoretyczna

Kawa:

  • Roślina – historia, rejony uprawy, wymagania klimatyczne, odmiany, największe plantacje,
  • Ziarno – obróbka, wypalanie, różnice ze względu na odmiany,
  • Napój – sposoby przyrządzania kawy, spożycie kawy na świecie.

Barista:

  • Początki zawodu na świecie,
  • Kwalifikacje i zakres obowiązków – cechy dobrego baristy.

Sprzęt baristy:

  • Ekspres ciśnieniowy – budowa, parametry, rodzaje, konserwacja,
  • Młynek – budowa, rodzaje, ustawienia.

 

Część praktyczna

Przygotowanie espresso:

  • ubicie,
  • parametry,
  • fazy ekstrakcji,
  • ocena jakości.

Pienienie mleka:

  • właściwości mleka,
  • techniki spieniania mleka.

Przygotowanie napojów kawowych z mlekiem – latte, cappucino, latte machiato.
Omówienie i wykorzystanie dodatków do kaw – czekolada (mocha), lody (espresso affogato), bita śmietana, sosy.


Latte art – sztuka zdobienia kawy:

  • serce,
  • rozeta,
  • tulipan.

 

Praktyki Higieniczne i Praktyka Produkcyjna wykorzystywane przez system zarządzania HACCP  w pracy baristy.

  • Czas trwania kursu 30h
  • Cena kursu 650,00 zł netto + 23% VAT / 799,50 zł brutto.
  • Cena obejmuje wynagrodzenie trenera, materiały szkoleniowe oraz certyfikat ukończenia kursu.

Zajęcia odbywają się 3 razy w tygodniu po 5 godzin. Istnieje możliwość zmiany ilości godzin w danym dniu, ilości dni szkoleniowych w tygodniu lub przeprowadzenia kursu w weekendy.

Zajęcia odbywają się w nowoczesnej, klimatyzowanej sali, wyposażonej w  multimedialny ekran, kamery – dzięki którym można nagrać szkolenie na pamięci zewnętrznej lub przekazać uczestnikom na płycie, a także transmitować online maksymalnie do 1000 osób. 

Wysoka jakość szkolenia potwierdzona certyfikatem ISO 9001:2015, ISO 29990:2010 oraz ISO 31000:2009

Fundacja Fortis

Fundacja Fortis jest certyfikowaną firmą edukacyjno - doradczą. Naszą misją jest pomoc małym i średnim firmom oraz przedsiębiorstwom z zakresu efektywnego i bezpiecznego prowadzenia biznesu w rzeczywistości XXI wieku.
Z pasją podchodzimy do powierzonych nam zadań marketingowych, które mają na celu wzmocnienie i ugruntowanie wysokiej pozycji Twojej firmy na rynku. W tym celu wykorzystujemy najnowsze technologie i sprawdzone europejskie oraz światowe rozwiązania, które ograniczają do minimum ryzyko prowadzenia działalności gospodarczej.
Oferujemy unikalny i efektywny program budowania osobistej zamożności, bezpieczeństwa oraz całkowitej niezależności finansowej.

 

Czytaj więcej

 

 

123

Współpracujących prelegentów i ekspertów

408

Firm które wsparliśmy

475

Wykonanych projektów

1021

Osoby przeszkolone

Aktualności

aktualności

Fundacja Fortis - aktualności

 

Wydarzenia

wydarzenia

Fundacja Fortis - wydarzenia

 

Certyfikaty

certyfikat-ISO-9001-2008

Rekomendacje

Rekomendacje GRENKE leasing

Partnerzy

W celu zapewnienia maksymalnej wygody użytkowników przy korzystaniu z witryny ta strona stosuje pliki cookies. Szczegóły w naszej Polityce prywatności.
Kliknij "Zgadzam się", aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.